Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Gratis webbshop

Av John Kämpare - 18 december 2008 01:11

Att sälja saker via internet kan vara en dyr historia. Det finns webbshoppar som kostar 12000+ kr om året och då ingår inte speciellt mycket utan de vill att man köper till allt i moduler som kostar tusentals kronor styck. Utan problem landar man på tre-fyra tusen kronor i månaden. För ett mindre företag är det en löjligt hög siffra då den normala vinsten kanske ligger på 25000kr / månaden. Ingen vill väl betala 15-20% av vinsten i hyra? Det finns billigare alternativ. Det finns bättre alternativ. En riktigt bra och dessutom gratis webbshop hittar du hos WebshopOnline.se. Den är fullt fungerande från första stund och du kan sköta den helt själv från världens alla hörn med hjälp av ett smidigt administrationsgränssnitt som är inbyggt i webshoppen. Det finns inga krav på webbhotell eller programmeringskunskaper och webbshoppen är faktiskt helt gratis! Inga luriga dolda avgifter och om man vill köpa en tilläggstjänst så måste man förskottsinbetala - det vill säga ingen chans att man får en oväntad faktura hem i brevlådan. Det är utan tvekan det bästa alternativet för små och medelstora företag som vill börja sälja via internet.

 
 
lisa

lisa

23 januari 2010 20:45

hej! jag är sugen på att starta en webshop, men vet du om man kan göra det utan att ha ett företag? :)
Lisa

http://sidenrosett.blogg.se

 
John Kämpare

John Kämpare

6 juni 2010 11:46

Hos de jag tipsar om går det utmärkt att skaffa webbshop utan att ha företag. Även hobbyverksamheter och privatpersoner måste ju kunna få ha ebutiker att sälja i, eller hur? :)

http://www.webshoponline.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John Kämpare - 18 januari 2011 03:17

Hej! Jag skriver nu igen då det har dykt upp en hel del företag som erbjuder gratis webshop. Det som är viktigt att tänka på är att den produkt man väljer inte ska vara baserad på öppen källkod. Öppen källkod innebär att alla har möjlighet att hitta ...

Av John Kämpare - 18 december 2008 00:54

Hej!   Vad kul att du läser min blogg! Jag tänker dedikera denna blogg till att informera om e-handel. Det jag tänker titta speciellt på är hur man kan skaffa en gratis e-butik till sin hemsida. Det finns ett gäng olika alternativ på marknaden. De fl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards